Witaj w panelu wysyłkowym!

Jeśli chcesz skorzystać z naszych usług za pośrednictwem poczty lub kuriera – przeczytaj poniżej, jak przebiega naprawa. To naprawdę proste i szybkie!

Wypełnij formularz przewozowy Wróć do strony głównej


Przebieg naprawy

  1. Wyślij laptop do naszego serwisu na adres: Serwis OLIMP, ul. Krasińskiego 46, 50-450 Wrocław. Zabezpiecz dobrze przesyłkę i dołącz do niej wydruk z formularza przewozowego, dostępnego w niniejszym panelu. Jeśli nie masz możliwości wydruku, oznacz paczkę numerem zgłoszenia, który otrzymasz po wypełnieniu formularza.
  2. Gdy odbierzemy paczkę, otrzymasz powiadomienie na SMS i e-mail – wraz z loginem i hasłem niezbędnymi do śledzenia stanu naprawy.
  3. Urządzenie zostanie skierowane na bezpłatną diagnozę, trwającą najczęściej do trzech dni roboczych.
  4. Nasz serwisant skontaktuje się z Tobą, udzielając informacji o usterce, kosztach naprawy i terminie realizacji.
  5. Na podstawie informacji od serwisanta podejmiesz decyzję, czy naprawiać urządzenie za podaną kwotę, czy też odesłać je z powrotem. W przypadku rezygnacji z naprawy poniesiesz jedynie koszt przesyłki zwrotnej w wysokości 40 zł z VAT. Diagnoza niezależnie od decyzji pozostaje bezpłatna. Z wielką satysfakcją możemy zdradzić, że Klienci rzadko rezygnują z naszych usług.
  6. Po dokonanej naprawie urządzenie jest odsyłane do Ciebie firmą kurierską (koszt przesyłki zwrotnej to 40 zł z VAT), istnieje oczywiście możliwość odbioru osobistego we Wrocławiu
  7. Na każdą wykonaną przez nas naprawę udzielamy pisemnej gwarancji. Długość gwarancji wynosi przeciętnie 6 miesięcy, jednakże w przypadku bardziej złożonych napraw jest ustalana indywidualnie.

Jaki jest status mojej przesyłki?

Po wypełnieniu formularza przewozowego otrzymujesz na adres e-mail link do strony z podsumowaniem przesyłki. Możesz tam śledzić jej bieżący status. Pamiętaj, że po odbiorze przesyłki powiadomimy Cię SMS-em i e-mailem o otworzeniu nowego zgłoszenia serwisowego!